Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2009

Ανέκδοτα

Ανέκδοτα

1 σχόλιο:

απάγγειο είπε...

Από φίλη μέιλ

Συζητούν δύο τύποι:
- Έχω παντρευτεί τρεις φορές, αλλά και οιτρεις γυναίκες μου πέθαναν.
- Σοβαρά; ρωτά ο άλλος. Πώς συνέβη;
- Η πρώτη μου γυναίκα πέθανε απόδηλητηριώδη μανιτάρια...
- Τι λες, βρε παιδί μου; Και η δεύτερη;
- Κι εκείνη από δηλητηριώδη μανιτάρια.
- Κοίτα κάτι πράγματα! Και η τρίτη;
- Η τρίτη πέθανε από κάταγμα κρανίου.
- Αλήθεια;
Πώς έγινε;
- Ε, δεν ήθελε να φάει τα μανιτάρια!!!


H γυναίκα είναι στο κατώφλι του θανάτου.Ζητάει από τα εφτά παιδιά της ναβγούν έξω απο το δωμάτιο και να την αφήσουνγια λίγο μόνη με τον άντρα της.Του ψιθυρίζει με μεγάλη προσπάθεια: - Θέλωνα σου εξομολογηθώ κάτι...
- Ναι;
- Ξέρεις... το έβδομο παιδί μας, οΓιωργάκης...
- Τι;;; δεν είναι δικός μου;
- Οχι, όχι... Αυτός ΕΙΝΑΙ δικός
σου....

Στο supermarket:
- Βάλε μου μισό κιλό φέτα.
- Είναι 650 να τ αφήσω;
- Αστο και βάλε μου μισό κιλό φέτα !


Πως λέγεται ο superman στην Κρήτη;
Υπερκοπέλι


Πώς λέγεται ο πρόεδρος της ισπανικής ΔΕΗ;
- Σαντιάγκο
Κιλοβατόρες!


Ο Τοτος στον πατερα του...
-Μπαμπα μπαμπα στο σχολειο με φωναζουν αδελφη!
-Και συ τι κανεις παιδι μου?
-Τους βαραω με το νεσεσερ μου...


Μπαμπά, μπαμπά στο σχολείο, με φωνάζουν μαφιόζο...
- Καλά, θα περάσω να το κανονίσω.
- Ωραία, κοίτα να φανεί σαν ατύχημα ε;


Μια ξανθια,μετα το 1ο ραντεβου,ανεβαινει για ενα τελευταιο... ποτο,στο σπιτι του συνοδου της...
Αντρας:Να πιουμε ουισκι?
Ξανθια:Οκ!
Αντρας:Να σου βαλω 2 δαχτυλα?
Ξανθια:Δε θα πιουμε ουισκι πρωτα...


Ρωτάει ο Μανωλιός το Σίφη το φίλο του:
-Ώρε Σιφαλιό, άμα σου γ***σω τη γυναίκα ίνταθα 'μαστε; Κουμπάροι θαε ίμαστε.. Μπατζανάκηδες; Ίντα θα 'μαστε;
-Τί να σου πω ωρέ Μανωλιό; Μάλλον πάτσι θα'μαστε!


Ήταν ένας Αμερικανός, ένας Έλληνας και ένας Αφγανός και ταξίδευαν με αεροπλάνο. Σε κάποια στιγμή περνάει η αεροσυνοδός και ρωτάει τον Αμερικάνο:
"Θα πάρετε κάτι;"
- "Ένα ουίσκι με πάγο," απαντάει εκείνος. Ρωτάει τον Έλληνα. "Ένα ούζο με πάγο," αποκρίνεται.
Ρωτάει τέλος τον Αφγανό και εκείνος αποκρίνεται:
"Τίποτα. Σε λίγο θα οδηγήσω."

ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
- Ρε Μήτσο, η γυναίκα σου φωνάζει όταν
κάνει σεξ;
- Αν φωνάζει λέει; Απ' το καφενείο την ακούω ....


Καλά, όλα! Γέλασα πολύ φιλενάδα! Ευχαριστώ!